Thursday, November 22, 2012

Nothing

Tak ada apa-apa nak share pun. Biasa jer

...tahun depan qayyum dah masuk pra sekolah tau, tak tahu lah mcmana ragam manja nya nanti, Qayyum...Qayyum... 

kerja...aku masih di sini, tempat biasa, kerusi yg sama, meja masih bersepah....otak tetap ku perahkan sekuat mungkin agar gaji yg diberikan selaras dgn sumbangan aku ni.

aku.... ? macam ni lah, tengah diet utk mengimbangkan berat badan dgn kaki aku ini.

... masih lagi merindui ayah bonda yg dah lama pergi...tak pernah aku bosan dengan ingatan yg ada dan semakin bertambah angka usia ni, makin dalam pulak rindu pada arwah. Setiap malam aku selalu berdoa agar mereka hadir dalam mimpi-mimpi aku. Tak sempat pun balas jasa mereka...hanya doa saban waktu utk mereka, moga sampai lah hendaknya

And I'm tired of having this miserable feeling. Aku tinggalkan entri kali ni dgn kerusi fav. arwah ayah. Oh God....i miss him so much


Awalludin Ma'rifatullah

No comments:

Post a Comment