Wednesday, August 26, 2009

AKU.....

Aku.......seorang individu biasa. Punya kelebihan dan BANYAK kekurangan. Ingin mengejar semua impian dalam hidup. Aku....'the missing piece' dalam sebuah puzzle yang tak lengkap. Disini, yang tersurat adalah yang tersirat.

Menulis atas dasar yang MUDAH......KEIKHLASAN, KEJUJURAN, KEBENARAN + KEHIDUPAN.

Hidup bukan lah semata untuk menyukat Pahala dan Dosa... Hidup untuk mengenal :Yang Terperi, Yang Terjadi, Yang Berdiri dan Yang Mengenal Diri

  1. Kategori PEMALAS, tak suka mengemas rumah, tak suka basuh baju apatah lagi melipat + menggosoknya.

  2. Masak : Ikut mood 

  3. Shopping : YES !!! Lets go

  4. I love branded stuff (tak banyak pun)

  5. Laut ? Aku tak suka laut walaupun aku suka lihat ombak (unik, buat aku selalu terfikir mana puncanya)

  6. Kerjaya : Emm....memang ini yang aku hajatkan. (Thanx Allah atas nikmat yang kau berikan)

  7. Family : Apapun yang aku ADA....aku bersyukar padaNYA
  8. Lelaki Idaman : Rugged, Rock, Simple, Romantik...kui kui kui, Emmm......aku dah dapat (ok laa....selain dari itu aku REDHA jer)

  9. Rindu sangat kat Ayahanda + Bonda....moga roh mereka dicucuri rahmat. Amin....

  10. Suka tengok muka org tidur nyenyak : nampak jujur

  11. music : Gun N Roses, Search, Dewa, lagu2 puisi......tapi tak suka karaoke

  12. Tak suka subject Geography (pernah ponteng class gi library...esoknya kena panggil...leceh betullah), I luv history, maths + english(tapi tak pandai mana pun)

  13. Suka berangan-angan...some people said.....'hidup tanpa angan2 unpama hidup tanpa impian'

  14. Masa Remaja : suka jatuh cinta...(hahahaha...tapi dalam hati jer lah)
Huh !!! Setakat ni jer lah pasal AKU yang aku teringat...
Awalluddin Ma'rifatullah

No comments:

Post a Comment