Tuesday, August 25, 2009

RAMADHAN AL-MUBARAK


Assalamualaikum.....
This is d 1st time aku tulis blog..
I dont know why i wrote this (emm....maybe just for fun, best baca blog orang lain or...???)
I think....it all about LIFE + FEELING + HONEST + LOVE + etc....(mcm dairy lah), tapi aku tak pandai 'mengarang' bait2 ayat yang indah...(seadanya)
Hari ni hari ke 4 puasa..azam aku, nak habiskan Quran menjelang Aidilfitri nanti (InsyaAllah).

LIFE : memberi makna terlalu dalam dalam hidup aku. Sudah banyak fasa2 yang aku lalui dalam hidup ni.
KANAK2 - REMAJA - DEWASA......dan seterusnya (selagi hayat dikandung badan). Semuanya INDAH bagi aku walaupun isiannya berceramuk...

FEELING : Sesuatu yang tidak dapat diduga...kekadang ia senyum, ketawa, menangis, merayu, sunyi dan kadang2 ia hilang entah kemana. Tapi yang aku tahu MY LIFE IS WONDERFUL !!! (Thanx Allah)

HONEST : bagi aku sesuatu yang paling payah, walaupun pada diri aku sendiri (sometimes) !! Especially bila nak explain sesuatu yang menyakitkan....pada diri kita/orang lain. Aduh !!! Tapi aku pegang pada 1 ideology..'God knows'...u hv to face d facts !!

LOVE : 2 be honest..i luv LOVE. For me its wonderful, smart, rugged, indah, fantacy, airmata, pengorbanan dan semua RASA ada di dalamnya. Ianya 'universal'.....tinggal lagi kita jer yang nak create jadi macamana. Truly, Madly. Deeply.....

Huh !!! I think enough 4 INTRO, bersambung lagi bila jari jemariku ingin menitipkan makna yang tersirat.........
'Awaluddin Ma'rifatullah

No comments:

Post a Comment